måndag, maj 03, 2010

Arbetsintervju

Då har man varit uppe innan tuppen idag för att ta sig till Svedala för en arbetsintervju. Hur gick det då!? Jo, det gick hyfsat bra tycker jag. Är en arbetsplats som jag skulle kunna trivas på. Hatar dock att gå på intervjuer, tycker det är svårt att berätta om sig själv och "sälja" in sig till chefen. Men nu är det bara att vänta och se om tjänsten blir min. Jag har ställt in mig på att jag inte får den så blir jag kanske inte lika besviken. Solen skiner idag men det är kallt i luften. Funderar på vad man ska hitta på idag, mannen sover för han har jobbat inatt och Liam sitter här bredvid och tittar på barnprogram. Ska ut i det fina vädret och njuta av solen i alla fall, sen vart det blir av det får vi se. Ha en skön dag alla kära läsare.

Inga kommentarer: