Efter ett ganska hårt motstånd i kvällens semifinal så
missar Sverige Eurovision Song Contest. Anna gjorde bra ifrån sig men det räckte inte hela vägen.
Nu får vi hålla tummarna för våra grannländer Danmark och Norge istället.
Jag tycker inte att det är så värst många bra låtar som tävlar i år faktiskt, men några favoriter har jag ändå.
Det kan gå hur som helst i finalen på lördag och den vill jag inte missa trots att Sverige inte är med.
God natt......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar