Fick höra att dom var supergoda och alla gäster tyckte om dom. Sånt värmer ens hjärta.
Tyvärr så kunde jag inte ta bilder för kameran var inte laddad!! Lite arg blev jag men jag kan berätta att jag var nöjd med dom.
Annars har dagen varit lugn och skön och det har märkts att det varit en helgdag för det har varit väldigt folktomt i byn.
Nu är det lyxfällan och slappedags i soffan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar