fredag, maj 07, 2010

Brrrrr.........

Det är ju inte klokt vad det är kallt och vi ska ju inte snacka om att det blåser! Det är ju storm ute!! Nä, nu vill jag ha värme! Hade jag kunnat hade jag bokat en resa till sol och värme på en gång.. Ikväll är det i alla fall fredagsmys hos oss. Men först ska vi gå ner och titta på karusellerna för det har jag lovat Liam sen är det myspys för hela slanten. Ha en trevlig fredagskväll.

Inga kommentarer: