Igår fick vi
nycklarna till vår nya lägenhet!
Tjoohoo..... Nu kan vi börja att flytta in, ska bli spännande. Vi var där uppe igår och
Liam var lite skeptisk när vi skulle gå in men sen så sprang han som en galning i alla rum. Tror han kommer att trivas där.
Eftersom där finns en trappa i lägenheten till ovanvåningen så införskaffade vi grind igår. Måste tänka på säkerheten när man har en
vilding i huset.
Så idag blir till att fixa det sista i den gamla lägenheten för att sen börja fixa i den nya.
Visning på lägenheten har vi idag också. Trevligt för dom som ska komma och titta när här står en
massa flyttkartonger och
grejor, men det är
sånt man får ta!
Ha en skön torsdag.
1 kommentar:
Hej!! Va roligt med flytten =) Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.. Kramar
Skicka en kommentar