torsdag, maj 27, 2010

Nycklar

Igår fick vi nycklarna till vår nya lägenhet! Tjoohoo..... Nu kan vi börja att flytta in, ska bli spännande. Vi var där uppe igår och Liam var lite skeptisk när vi skulle gå in men sen så sprang han som en galning i alla rum. Tror han kommer att trivas där. Eftersom där finns en trappa i lägenheten till ovanvåningen så införskaffade vi grind igår. Måste tänka på säkerheten när man har en vilding i huset. Så idag blir till att fixa det sista i den gamla lägenheten för att sen börja fixa i den nya. Visning på lägenheten har vi idag också. Trevligt för dom som ska komma och titta när här står en massa flyttkartonger och grejor, men det är sånt man får ta! Ha en skön torsdag.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej!! Va roligt med flytten =) Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.. Kramar