Ska jag vara ärlig så kommer jag att sakna vår nuvarande lägenhet. Detta är vår första gemensamma lägenhet, Tigiz flyttade in till oss, Liam föddes när vi bodde här och så det luftiga utrymmet mellan kök och vardagsrum. Men, man får se det positiva med den andra lägenheten så blir det lättare att flytta!
Sen är jag i valet och kvalet vad gäller en annan sak. Jag får förslag på lösningar hela tiden och det gör det ännu svårare att fatta ett beslut. Men jag får fundera ett tag till och förhoppningsvis komma fram till rätt beslut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar