tisdag, maj 25, 2010

Höst eller?

Tjoflöjt vad det har blåst inatt! Trodde nästan att det var höst ute. Inte har det slutat att blåsa, men solen skiner i alla fall och det ska man vara glad för. Känner mig så trött och sliten om dagarna. En resa till ett spa eller något liknande hade inte varit fel. Igår såg jag dokumentären om Candrah som efter ett brev till Socialstyrelsen fick hjälp att avsluta sitt liv. Helt rätt beslut tycker jag, hon fick sin sista vilja uppfylld och fick avsluta sitt liv på ett värdigt sätt. Candrah var vid sina sinnes fulla bruk när hon fattade detta svåra beslut, det tycker jag är starkt gjort. Jag är övertygad om att hon har det bra på andra sidan.....

Inga kommentarer: