Nu njuter mina systrar av värme och sol i
Turkiet. Medans vi här hemma har haft regn idag varvat med sol, är det inte lite orättvisst?? Så ta med er solen hem till oss!
Jaha, vad händer annars hos oss då? Jo, vi packar och packar, känns som det aldrig tar slut! Nu är jag så trött på detta eviga packandet. Men det är bara att se glad ut och fortsätta.
En sak att se fram emot i alla fall är att Taz jobbar inatt och imorgon natt sen är han ledig ända fram till nästa onsdag, tjoho!!
På söndag är det ju
Mors Dag och det får vi absolut
inte glömma!
Nu ska jag titta på dokumentären på tv4 om Candrah som valde att få ett avslut på sitt liv i maj detta året.
Ha en skön kväll
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar