Igår var det
visning på vår lägenhet. Kändes lite underligt för jag har faktiskt inte riktigt fårstått att vi ska flytta. Även om här står flyttkartonger och man har börjat planera i huvudet hur vi ska möblera i nya lägenheten, vi har fått hyreskontraktet m.m. Det kommer nog smälta in mer när vi får nycklarna.
På tal om annat så kom Tess förbi igår. Liam blir alltid lika glad över att träffa henne. Han kan inte säga hennes namn än, men Sessa säger han i alla fall med ett stort leende på läpparna.
Jag fick en jättefin väska av Tess som jag velat ha jätte länge. Gissa om jag blev glad!?
Tusen tack vännen!
Söndag idag och vi ska hjälpa mamma att få hem en matta till hennes balkong sen ska vi packa!
Ha en bra söndag.
1 kommentar:
Det var så lite så!
Alltid lika trevligt i ert sällskap.
Kram
Skicka en kommentar