Imorgon går flyttlasset och jag börjar redan sakna både lägenheten och grannarna. Vi har suveräna grannar här som är så snälla och rara. Men det bästa är ju att vi kommer att stöta på dom då vi bara flyttar till nästa trappa. Så lätt blir dom inte av med oss, hahahaha..
Hoppas på fint väder imorgon för det är värdelöst om det regnar!
Liam och Tigiz kommer att vara hemma hos min mamma, gissa om dom kommer vara glada imorgon när dom ser vem som ska passa dom!
Nu är jag så trött att jag skulle kunna stupa i säng, men det finns tyvärr lite till att fixa med inför morgondagen.
Jag säger god natt kära läsare och på återseende, jag återkommer så fort jag bara kan med uppdatering.
Middagsmeny vecka 26/2026
1 dag sedan
1 kommentar:
lycka till med flytten!! Och jag väntar på din återkomst!! =)
Skicka en kommentar