Idag är det så grått och trist ute så man blir ju deprimerad! Undrar hur sommaren kommer bli, blir det värme och sol eller regn och blåst!? Ja det återstår att se.
I helgen är det dax för årets
bonnamarknad här i byn. En trevlig liten marknad faktiskt. Lite stånd och karuseller, precis lagom mycket av allt. Undrar hur Liam kommer reagera på alla lastbilar som kommer vara här? Han är alldeles tokig i lastbilar och traktorer. "
Tut tut" säger han till allt som kör.
Tänk, om ungefär 3 veckor flyttar vi!! Helt galet. Kanske dax att börja packa snart!?
Men först ska jag fixa smörgåstårta till en arbetskollega nästa vecka och nästa lördag ska vi fira min kära mamma. Sen kan vi packa och flytta.
Ha en bra dag
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar