fredag, maj 21, 2010

Snart middag hos mamma

Fredag idag och vi ska på middag hos min kära mamma. Ska bli trevligt även om jag har en hemsk skallebank! Imorgon natt åker mina systrar på semester och det är skönt för dom, dom är värda det! Medan vi ska packa vidare inför flytten. Det är alltid kul att flytta men det är både roligare och skönare när man har kommit iordning i den nya lyan. Nu ska jag göra mig iordning inför kvällen. Ha en trevlig kväll allihop

Inga kommentarer: