Denna helgen har vi varit på två
kalas. I lördags firades min mamma av en del av familjen.
Idag har vi varit hos mina systrars moster och firat hennes sambo.
Vi har ätit god mat och goda tårtor hela helgen, inget man tackar nej till.
Eftersom inte hela familjen kunde vara med i lördags så firas min mamma nästa fredag också. Då blir det god mat igen!
Sen på söndag så åker mina systrar på semester till Turkiet, jag är inte alls
avundsjuk! Jag stannar gärna här i kalla Sverige och njuter av kylan. Men dom har ju sagt att värmen ska komma nu så vi får väl allt hoppas på det.
På tal om annat, så börjar det närma sig vår
flytt. Ska börja packa i veckan som kommer för rätt som det är så är det dags att flytta.
Fast det är inte det ända som börjar närma sig. Jag ska ju börja
jobba snart också och Liam ska inskolas på
dagis. Börja få ångest känner jag. Men samtidigt är det kul att komma igång igen och träffa alla sina vårdtagare och arbetskollegor. Men att lämna Liam på dagis känns lite underligt, men det kommer gå bra!
Nu blir det mys i soffan sen är det dags att lägga sig. God natt....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar