Äntligen tittade
solen fram idag! Det har varit riktigt skönt väder, hoppas nu bara att det håller i sig ett tag!
Idag har vi inte gjort mycket, det har varit en väldigt lugn och skön dag.
Vi var på citygross och handlade lite och vad tror ni att Liam hittade där? En
gräsklippare! Tro inte att han släppte taget om den en sekund. Som tur var så kostade den inte så många slantar så vi köpte den till han och han sken upp som en sol. Han släppte inte heller taget om den när vi kom hem. Hade han kunnat så hade han garanterat sovit med den i sängen. Min lille toker.
Imorgon har vi inget planerat mer än att vi ska hämta flyttkartonger och börja packa.
Men nu är det snart läggdags så god natt kära läsare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar