söndag, maj 09, 2010

Vad vill du bli....

..... när du blir stor? Det är en väldigt bra fråga! Jag har sagt det förut men säger det igen, jag vet inte vad jag vill med min yrkeskarriär! Ena dagen vill jag det ena och den andra dagen något helt annat. Varför ska det vara så svårt att bestämma sig!? En miljonvinst på lotto hade inte suttit fel, då hade jag haft gott om tid att bestämma mig. Får väl fundera ett tag till och se vad jag kommer fram till......

Inga kommentarer: