4 dagar kvar!!! Så fort tiden har gått, kan knappt fatta det. Imorgon ska vi köpa gran :-) Åhhh!!!
Idag är Liam
18 dagar gammal, tiden bara springer iväg tycker jag.
Inatt sov han ganska lugnt, förutom imorse då hade han det lite jobbigt med andningen då han har blivit lite förkyld. Men annars är det bra med vår lilla guldklimp :-)
Nu ska jag fixa lite middag till oss.
På återseende.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar