söndag, december 07, 2008

Vi har varit hemma i 3 dagar med lilleman och det är hur underbart som helst. Känns som att jag födde han igår. Jag måste säga det att det gjorde sjukt ont att föda, men jag saknar förlossningen ändå. Vi ska inte tala om den härliga tid som jag var gravid. Den första sparken, reaktionerna från magen när man puffade på den. Känns som igår. Kan inte riktigt förstå att jag faktiskt är mamma nu. En otrolig känsla är det. För varje dag som går sjunker det in mer och mer. Liam fick besök av sin moster och kusin idag. Väldigt trevligt var det. Alexander som kusinen heter ska äta godis och kolla på hulliganfilmer med Liam när han är 5 år, hahaha, det är bara Alex som skulle göra en sån sak :-) Igår hade Liam besök av farfar och hans sambo. När dom hade åkt hem åkte vi till Liams mormor. Hon har passat Tigiz och han skulle åka hem igår. Dit kom även Liams kusin Patrick och hans flickvän och hälsade på. Vi tackar för alla fina presenter vi har fått i samband med Liams födelse :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kände likadant när mickaela föddes men sen va allt värt det när äntligen har fått se den lilla tortummlaren som har legat i ens mage i 9 mån :)