måndag, december 22, 2008

Dan före dan före dopardan

Idag är det dan före dan före dopardan :-) Igår klädde vi granen, så mysigt! Nu har man lite mer julkänsla. Idag ska klapparna slås in och det ska stekas köttbullar till julafton. Åh vad jag längtar nu....

Inga kommentarer: