fredag, december 26, 2008

God fortsättning

Då har vi firat jul igen. Så himla mysigt var det och att få ha Liam hos oss är helt underbart. Vi firade jul hemma hos oss i år tillsammans med min mamma, mina systrar och systersönerna. Liams första jul valde han att sova igenom. Helt otroligt vad han sov. Men vid 22-tiden ville han äntligen vakna så vi fick en skymt av han. Han var så söt i sin tomtedräkt. Liam fick många julklappar, en hel del kläder, ett fotoalbum, en Ior-nalle, en skallra, bäddset och lakan. Tack så mycket :-) Även Taz och jag hade varit snälla och fick oxå julklappar. Det tackar vi för :-) Men den bästa julklappen fick vi den 2 december, vår älskade son Liam. Juldagen spenderade vi hemma hos svärfar. Idag ska vi hem till min mamma på middag. God fortsättning kära läsare.....

1 kommentar:

Anonym sa...

god jul på er allihopa önskar vi här i malmö :) ni får sätta utt lite bilder på lilla liam så man får se han utveklas :)