Då har vi firat jul igen. Så himla mysigt var det och att få ha Liam hos oss är helt underbart.
Vi firade jul hemma hos oss i år tillsammans med min mamma, mina systrar och systersönerna.
Liams första jul valde han att sova igenom. Helt otroligt vad han sov. Men vid 22-tiden ville han äntligen vakna så vi fick en skymt av han. Han var så söt i sin tomtedräkt.
Liam fick många julklappar, en hel del kläder, ett fotoalbum, en Ior-nalle, en skallra, bäddset och lakan. Tack så mycket :-)
Även Taz och jag hade varit snälla och fick oxå julklappar. Det tackar vi för :-)
Men den bästa julklappen fick vi den 2 december, vår älskade son Liam.
Juldagen spenderade vi hemma hos svärfar.
Idag ska vi hem till min mamma på middag.
God fortsättning kära läsare.....
1 kommentar:
god jul på er allihopa önskar vi här i malmö :) ni får sätta utt lite bilder på lilla liam så man får se han utveklas :)
Skicka en kommentar