tisdag, december 30, 2008

Vilken natt det har varit! Liam har varit vaken sen kl. 23 igår och inte förrens kl. 06 somnade han. Men sov bara 2h, *suck* Han skrikit frustrerat i omgångar, ingen ro alls har han haft. Har börjat tro att han inte får tillräckligt med mat. Men vi var på BVC idag och han har gått upp rejält i vikt så mat får han. Pratade en del med sköterskan och det var så himla skönt att ha någon utomstående som lyssnade. Jag bröt ihop när vi pratade eftersom jag känner mig helt förstörd. Får inte mycket sömn, äter och dricker dåligt. Jobbigt är det rent ut sagt.... Jag fick en del tips på hur jag ska göra för att hantera hans skrikande, fick lära mig babymassage och vi har börjat med sempers magdroppar. Han har även fått torsk på tungan och det kan även vara det som har varit boven i dramat. Men nu är detta åtgärdat och vi hoppas på förbättring. Liam har i alla fall sovit hela eftermiddagen och nu ikväll har varit vaken så kanske han sover inatt! Nä nu ska lilleman äta. God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Men då:-( Din stackare... Ni måste se till att båda tar hand om honom, även nätterna så att du får sova. Bra att du har börjat med babymassage, det gör susen!!!! Kram och Gott Nytt År:-)