Liam har varit väldigt gnällig idag, har strulat med maten och han har varit så trött men vägrat att sova. Det var inte förrän framåt kvällen som hade kom till ro. Hoppas natten och morgondagen blir bättre.
Taz jobbar denna helgen, 05:30-14:30 så jag är ensam hemma med lilleman, lite jobbigt när han är så gnällig.
Men jag älskar min son lika mycket för det :-)
Idag har vi varit hos Liams morfar på middag. Liam fick två julklappar oxå, fyra body´s och en filt, tack så mycket morfar :-)
Nu ska Liam få mat sen kallar sängen...
God natt

Liam och morfar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar