torsdag, december 11, 2008

Tjoohooo

Natten har varit nästan likadan som övriga nätter, Liam vägrar att sova. Men kl. 03 somnade han äntligen och vi sov tills kl. 06:40. Så himla skönt. Han fick ny blöja och mat och sen sov vi till kl. 10:30. Man känner sig lite utvilad idag faktiskt, jätteskönt :-) Igår var vi på BVC med lilleman för att väga och mäta han. Han vägde 3410 när vi åkte hem från BB och igår vägde han 3790 och är 55 cm lång. Så han går upp i vikt som han ska :-) Vi fick besök av Eva och Omar igår kväll. Trevligt :-) Vi fikade, tittade på tv och Omar och Taz spelade lite xbox 360. Idag får vi besök av min tjejkompis Tess :-)

Inga kommentarer: