tisdag, december 16, 2008

Jordskalv

Satt vaken imorse med Liam och helt plötsligt skakar huset!! Trodde först att jag drömde och hade blivit knäpp. Tittade på Taz och Tigiz som båda låg och sov så gott. Där satt jag ensam med lilleman och fattade inget! Tankarna for runt i huvudet, vad sjutton är det som händer? Jag och Liam sov sen vidare och vaknade när Taz väckte oss. Berättade för han vad jag varit med om men han trodde inte på vad jag sa, han trodde jag var full eller något. Han läser sen nyheterna på nätet och fattar först då att jag har varit helt klar i huvudet imorse. Det har varit jordskalv inte så långt ifrån där vi bor. Skalvet mätte 4,7 på Richterskalan. Obehagligt men sant. Idag ska vi åka in till Malmö. Jag ska bli klippt sen ska vi julhandla med min mamma. Återkommer under dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Läste om det på aftonbladet och tänkt genast på er, läskigt sånt där.

Kram