Vilken underbar natt vi har haft. Liam sov från det att vi åkte från barnakuten vid midnatt fram till kl. 02:30 sen ammade jag han väldigt länge. Han måste ha varit hungrig. Vi somnade kl. 05:30 och sov till kl. 09. Det går bättre och bättre. Men inköpet av magdroppar sker idag. Hoppas att det hjälper.
Solen skiner idag men det är kallt ute. Jag ska gå ut en runda med lilla Tigiz, det har jag inte gjort sen Liam föddes. Känns som jag inte har haft tid med Tigiz så mycket. Lite dåligt samvete har jag men å andra sidan så tar Taz hand om han så han får all vår kärlek han också.
Jag älskar min underbara familj
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar