torsdag, december 18, 2008

Nu är det inte långt kvar till julafton! Närmare bestämt 6 dagar. Åh vad jag längtar. Vi ska vara hemma hos oss i år med min familj och det ska bli så mysigt. Vi har ju lille Liam hos oss också och det gör ju det hela ännu mysigare....

1 kommentar:

Anonym sa...

Första julen som mamma är väldigt speciell..Mys så mycket ni bara kan,det är ni värda.