måndag, december 22, 2008

Igår var ingen rolig dag när det gäller lilleman. Han bara grät och grät och ville ha närhet hela tiden. Han är ju lite förkyld har lite svårt med andningen. Men det tar på krafterna på mig att höra han vara ledsen hela tiden. Inatt har han i alla fall sovit bra. Vi somnade vid kl. 01 och sov till kl. 05. Helt otroligt. Liam åt lite och vi bytte blöja sen sov vi från kl. 06 till 09:40. Nä nu måste jag ta Liam.....

Inga kommentarer: