Kl. 04:50 gick vattnet. Ska till specialistmvc om 2h på kontroll, om inte värkarna har satt igång innan. Då är det förlossningen som gäller.
Ska försöka vila lite nu.
Vi uppdaterar så fort vi kan.
Tjingeling.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
WIHIII Åh va glad jag blev när jag läste att vattnet hade gått:-D Snaaaart har ni er lille pojke hos er!! Lycka till, massor av kramar
Jag som skriver heter Linda och jag bor tillsammans med min man och vår son. Till familjen hör också vår lille Tigiz, en dansk/svensk gårdshund.
Det som ligger mig varmt om hjärtat är matlagning, bakning och fotografering.
Om inget annat anges så är bilderna på min blogg tagna utav mig och det är inte tillåtet att kopiera dom utan min tillåtelse!
2 kommentarer:
WIHIII Åh va glad jag blev när jag läste att vattnet hade gått:-D Snaaaart har ni er lille pojke hos er!! Lycka till, massor av kramar
Snart e jag Faster,för första gången:-) Hoppas värkarna håller i sig nu..Lycka till
Skicka en kommentar