måndag, december 01, 2008

Snart så.....

Kl. 04:50 gick vattnet. Ska till specialistmvc om 2h på kontroll, om inte värkarna har satt igång innan. Då är det förlossningen som gäller. Ska försöka vila lite nu. Vi uppdaterar så fort vi kan. Tjingeling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

WIHIII Åh va glad jag blev när jag läste att vattnet hade gått:-D Snaaaart har ni er lille pojke hos er!! Lycka till, massor av kramar

Anonym sa...

Snart e jag Faster,för första gången:-) Hoppas värkarna håller i sig nu..Lycka till