tisdag, december 16, 2008

En dag i Malmö

Hemma igen efter en lång dag i Malmö. Först lämnade vi av Tigiz hos min pappa så att han slapp att vara ensam hemma, sen var vi hos frisören där jag blev klippt. Skönt att få det gjort. Har inte kunnat åka dit sen sist jag var där, hmmm, och det var inför bröllopet. Jag har ju dragits med foglossning men framför allt trötthet dom sista månaderna av graviditeten så det har helt enkelt inte blivit av. Därefter åkte vi och hämtade upp min mamma och åkte in till stan. Gick en runda och tittade på julskyltningen men jag måste ju säga att det var bättre förr. Blev väldigt besviken. Vi beslöt oss för att åka och hämta Tigiz och sen åka hem till mamma och fika. Nu är vi hemma och det är snart dax att nanna........ God natt

Inga kommentarer: