söndag, december 14, 2008

Igår hade vi besök av Patrick, Helena och Alexander. Patrick skulle hjälpa Taz att bygga en grind som går till vårt sovrum. Anledningen är att vi har en väldigt nyfiken hund som försöker hoppa ner i sängen till Liam. Det blev även middag, tacos och efterrätt - chokladkaka. Liam har under lördagen varit väldigt ledsen och haft svårt att komma till ro när han sovit. Han har även varit röd flammig på kroppen och väldigt varm och som mamma så blir man orolig. Så på kvällen beslöt vi oss för att åka till barnakuten. Han hade ingen feber som tur var. Det röda på kroppen kunde dom inte svara på mer än att det inte såg ut som allergi. Så vi får hålla koll på det. Jag ska dra ner lite på mitt mjölkdrickande i alla fall. Naveln såg lite inflammerad ut så det är bara att fortsätta tvätta och hålla koll på det. BVC sköterskan får ta en titt på den när vi ska dit om det inte blir värre innan det Men vi fick konstaterat att Liam har lite kolik. Så idag söndag blir det inköp av magdroppar! Nu sussar Liam gott som alltid när han har åkt bil. Så jag passar på att ta lite tid för mig själv så här mitt i natten. God natt på er

1 kommentar:

Anonym sa...

det e inte alls kul med kolik hoppas det går över snart och han mår betre ....jag använde minifom när lillan hade ont i magen dom hjälpte faktis om det kan vara till nån hjälp ....hoppas ni får vila lite