söndag, december 28, 2008

Natten till idag har varit lite si och så. Liam har inte sovit så värst mycket. Vi vaknade kl. 03:45 och sen har han sovit små stunder bara. Han har mest gråtit idag och inte alls kommit till ro. Det gör så ont i hjärtat när man inte vet vad som är fel. När Taz kom hem från jobb så tog han Liam så jag kunde vila en stund. Det var inte många minuter för sen ville Liam ha mat men efter det så vilade vi alla 4 i 2h ungefär, guld värt kan jag säga. Jag fick även en stund för mig själv ikväll, då jag tog en lång dusch, det var avslappnande kan jag lova! Nu sover lilleman och jag hoppas han gör det ett par timmar för det behöver han min älskade son. Liam har haft ett leende på läpparna sen han var ett par dagar gammal, men idag fick jag ett leende tillbaks av han, så underbart :-) Imorgon är det måndag igen. Dagarna verkligen springer iväg! På torsdag är det nytt år, helt otroligt. Vi får se vad det nya året har att erbjuda oss. Vi får besök av Liams faster Linda, hennes son Hampus och så Micke, Lindas pojkvän imorgon. Det var längesen vi träffade dom så det ska kul. Nu ska jag titta lite till på tv sen ska jag försöka sova. God natt.....

Inga kommentarer: