Liam somnade ju innan jag skrev mitt inlägg här igår. Men han sov inte så länge. Först kl 03:30 kom han till ro. Sen sov vi till 08:40 imorse.
Idag har det varit mycket bättre med Liam. Han har ätit var 3.dje timme och sovit mycket. Han måste ha varit trött.
Nu är han vaken efter att ha ätit. Han ligger här i soffan bredvid mig. Pigg som en lärka :-)
Taz har åkt till jobb så jag är ensam med Liam och Tigiz. Det är första gången Taz jobbar natt sen Liam föddes. Får se hur det är att vara ensam med Liam när det är natt, men det ska nog inte vara några problem.
Idag har vi haft besök av Liams faster, hennes son och hennes pojkvän. Liam fick både present och julklapp. Kläder, en filt och en kanin som spelar, tack så mycket :-)
Satt och tänkte på en sak innan. Det är 16 dagar kvar tills jag fyller 30 år. Helt otroligt när man tänker efter. Inte bara det att tiden har gått fort utan att jag fyller 30!! Var har åren tagit vägen??
Någon 30 års kris har jag inte haft, kanske skönt det.
Imorgon är det besök på BVC och vi ska tvätta. Kunde ju ha varit något roligare på schemat, men men, det måste göras.
Nä nu ska jag underhålla min son och Tigiz. Ha det bra gott folk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar