tisdag, januari 27, 2009

BVC och besök

Morgonen började lite så där. Liam har varit ledsen idag. Men vi har haft några stunder då vi fått en massa gulliga leenden. Vi har varit på BVC idag. Det var 6 veckors kontrollen på Liam. Något försenad p.g.a helgerna mellan jul och nyår. Men det gick i alla fall bra. Inga fel på vår underbara son. Vi har haft besök av Liams faster Sanne och hennes döttrar Filippa och Alexandra. Liam fick jättefina kläder, tack så mycket :-) Senare ikväll hämtade vi en hylla med fack hos min syster som vi har satt i Liams rum. Ska ha hans böcker och leksaker där är det tänkt. Patrick hjälpte oss att få hem det och han passade på att ta en kopp kaffe med oss. Alltid lika kul att ha mina systersöner på besök. Taz är ledig idag oxå och det är så mysigt att ha han hemma. Nu ska jag mysa lite med han innan jag somnar... God natt

Inga kommentarer: