Stackars Liam säger jag bara! Igår bara grät han hela kvällen från 20. Han hade så ont i magen. Jag försökte göra babymassage men det gick inte för han gallskrek bara jag tog på magen nätt.
Inte förrän vid 01 tiden kom han till ro att sova någon timme. Sen var det dax igen.
Idag är det lite bättre.
I eftermiddag ska vi till BVC, sen ska vi köra till Malmö en sväng.
Sen ska det göras köttfärspajer och det ska bakas kärleksmums, muums..
På återseende
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar