Tack för uppvakningen :-)
Liam grät i princip hela dagen. Han hade så ont i magen och kom inte alls till ro.
Vi har testat allt från att stimulera med tempen, babymassage, han får magdroppar men inget har funkat.
Så vi ringde till barnakuten som ringde tillbaks vi 23-tiden. Dom tyckte att vi skulle komma in så han kunde bli undersökt eftersom han var så besvärad av det och gallskrek.
Läkaren undersökte noggrant. Men kunde inte hitta något som tydde på att han var förstoppad.
Men han fick i alla fall microlax som hjälpte han att tömma magen.
Sen mådde han som en prins och har sovit så gott.
Nu ska jag hålla upp med mjölkprodukter ett tag för att se hur hans mage sköter sig.
Idag är det en soffliggar dag hos oss, så skönt :-)
4 kommentarer:
soffliggare dag med pizza eller kebab eller bk?
pallar inte laga mat
Nä men gud vad söt Liam är..
Visst är han söt :-)
Ja han är jätte söt..Har bara sett foto på honom när han var nyfödd..Får se till så vi kan få bilen lagad en dag så vi kan komma & hälsa på..
Skicka en kommentar