söndag, januari 18, 2009

Igår hade jag en liten middagsbjudning eftersom jag har fyllt 30. Det var min familj och svärfar med sambo och hennes son som var här. Det var trevligt. Vi bjöd på köttfärspaj med sallad och kaffe och tårta.
Tack för uppvakningen :-)
Liam grät i princip hela dagen. Han hade så ont i magen och kom inte alls till ro.
Vi har testat allt från att stimulera med tempen, babymassage, han får magdroppar men inget har funkat.
Så vi ringde till barnakuten som ringde tillbaks vi 23-tiden. Dom tyckte att vi skulle komma in så han kunde bli undersökt eftersom han var så besvärad av det och gallskrek. Läkaren undersökte noggrant. Men kunde inte hitta något som tydde på att han var förstoppad.
Men han fick i alla fall microlax som hjälpte han att tömma magen.
Sen mådde han som en prins och har sovit så gott.
Nu ska jag hålla upp med mjölkprodukter ett tag för att se hur hans mage sköter sig.
Idag är det en soffliggar dag hos oss, så skönt :-)
Så här glad och fin var jag på mammas 30års dag

4 kommentarer:

Anonym sa...

soffliggare dag med pizza eller kebab eller bk?
pallar inte laga mat

Mitt liv som flerbarnsförälder sa...

Nä men gud vad söt Liam är..

Familjen Nielsen sa...

Visst är han söt :-)

Mitt liv som flerbarnsförälder sa...

Ja han är jätte söt..Har bara sett foto på honom när han var nyfödd..Får se till så vi kan få bilen lagad en dag så vi kan komma & hälsa på..