onsdag, januari 21, 2009

Trött

Fy vad jag är trött..... Igår var Liam ledsen hela dagen. Han har fått svamp på tungan igen så det är nog därför. Han ville inte sova och hade svårt att äta. Idag har det varit likadant. Jag har vichyvatten som jag penslar på hans tunga men jag tycker bara att det har blivit värre. Som tur är ska vi till BVC imorgon så då får sköterskan titta på det. Taz är ledig imorgon och det är så skönt. På fredag börjar han inte förrän kl. 20 men jobbar sen hela natten och slutar kl. 06. Så jobbar han hela helgen. Väldigt tråkigt. Hoppas att Liam inte är så ledsen då för det är så svårt när han är otröstlig och man är ensam.

Nu ligger lilleman i soffan och är övertrött men vägrar att sova!! Taz är ute med Tigiz och när dom kommer hem ska jag ta en varm dusch......

God natt kära läsare.

Inga kommentarer: