torsdag, januari 15, 2009

Då har man fyllt 30 år

Känner mig faktiskt inte som det men jag har gått ifrån 20-års åldern, man är ju ingen ungdom längre. Som Patrick min äldsta systerson sa "du är ju ett halvt liv äldre än mig, hahaha" Han fyllde 22 år i december och tycker tydligen att hans moster börjar bli gammal. Men jag tycker om han lika mycket för det :-) Mamma, Lena och Yvonne kom förbi och gratulerade mig. Jag ska inte direkt fira att jag fyllt 30 år utan det blir familjen som kommer på lördag på lite mat. Ska fira det lite mer längre fram i tiden. Just nu finns varken tid eller ork för något stort kalas. Idag är det en lugn hemmadag. Så himla skönt. Vi har ju varit iväg varje dag denna veckan. Ska ta en runda i byn och njuta av solen lite. Tack alla för gratulationerna på min födelsedag. Kram

Inga kommentarer: