Tjena hallå.
Igår var Liam och jag på BVC. Han fick penslat tungan änu en gång. Att det inte vill försvinna!!
Därefter promenerade vill till CityGross och handlade lite. Det var så skönt att promenera.
Taz började jobba kl. 16 så vi Liam, Tigiz och jag var ensamma hemma hela kvällen.
Vi skulle vila en stund men sov i 2,5h!! Så himla skönt.
Sen tog vi en promenad för Tigiz behövde gå ut. Brrr säger jag bara, det var kallt!!!
När vi kom hem så åt Liam och somnade men sov inte så länge. Han somnade sen inte förrän 23:30 för natten men sov sen till kl. 7!!
Idag körde vi Taz till jobbet sen körde vi till min mamma. Vi tog en fika och sen åkte vi till Burlöv center. Jag letade efter inbjudningskort till dopet men hittade bara med rosa färg. Snacka om dåligt utbud!! Får leta vidare imorgon.
Vi åkte hem till oss sen. Mamma gick ut en runda med Tigiz så jag passa på att plocka ur diskmaskinen och sätta på te.
Mamma stannade på middag och så tittade vi på Glamour.
Taz slutade kl. 19 så vi hämtade han och sen körde vi mamma hem
Nu sitter vi och tittar på TV, Liam ligger på soffan och sover och Tgiz ligger under soffan hahaha han är så go´.
Imorgon är det fredag och det innebär helg. Taz jobbar kl. 05-12 sen är han ledig hela helgen :-)
Vi ska städa bilen på lördag och sen eventuellt till min pappa på middag. På söndag ska vi nog bara vara hemma. Återstår att se :-)
Kram och god natt
1 kommentar:
hej kul att de går så bra med lilleman :) såg du letade efter dop kort har några hemsidor du kan titta på som har faktis jätte fina :) hoppas du hittar nån du tycker om kram
http://www.vistaprint.se/vp/ns/easypath/gallery.aspx?page_num=3&g=247&category_id=12685&vt=-1&selNumDesigns=6&index_designs=0&sort_by=20&ref=1>ype=1
http://www.optimalprint.se/sv-SE/produkter/inbjudan/dop
Skicka en kommentar