fredag, januari 02, 2009

Idag har vår bil varit på verkstan´för rostkontroll. Eftersom Taz jobbade i förmiddags och jag inte ville ta med Liam så var hans mormor barnvakt. Det gick superbra. Jag var i och för sig inte borta så länge men den lilla stunden var inga problem. Mamma tycker så mycket om Liam så hon mer än gärna ser efter han. Jag har även varit på återbesök på BVC och det gick bra. Sköterskan ville mest kolla hur jag mådde och höra hur det har gått dessa dagar med Liam. Jag kunde med glädje berätta för henne att det har blivit betydligt bättre med Liams mage och han skriker inte alls så mycket längre som innan. Jag kunde oxå berätta att jag mår bättre. Det är långt ifrån bra men det får ta sin lilla tid. Nu ska jag mysa med min underbara familj som betyder allt för mig.... Natti natti...

Inga kommentarer: