fredag, januari 16, 2009

Idag var vi på BVC och Liam växer och går upp i vikt bra. Vi har börjat med laktulos och hoppas på att hans mage ska komma igång. Han har svårt att tömma magen nämligen. Han skriker av smärta det lilla livet. Det gör så himla ont att höra :-( Efter BVC åkte vi till Burlöv Center och shoppade lite. Sen bar det av hemåt då det var Glamour dax :-) Nu gråter Liam än en gång. Han hinner precis somna så får han ont den stackarn. Hoppas han kan komma till ro och sova lite snart. Kram och god natt

1 kommentar:

Jessica sa...

Halloj!!! Prova annars med vasselin och tempen det gjorde vi på oskar han hade oxå problem med magen.. dete så synd om de små liven..