tisdag, januari 13, 2009

På väg hem från svärfar körde vi hem till min syster Lena och sonen Alex. Vi åt middag med dom, lasagnette, mums :-) När klockan började närma sig 20 så började Liams magknip. det avtar ju dock när vi åker bil, men väl hemma så satte det igång igen. Han har svårt att äta dessa timmar och kommer inte till ro i sömn. Just nu ligger han hos sin pappa och försöker sova men det går inte så bra, stackars lilla barn :-( Imorgon ska vi upp tidigt! Taz ska vara på körskolan kl. 09:05 så vi kör hemifrån vid 08. Tigiz stannade kvar hos svärfar tills imorgon. Där får han lite lugn och ro, han tycker nämligen att det är lite jobbigt med Liams skrik varje kväll. Han krymper under soffan varje gång han skriker. Stackars lilla hund :-( Ska hoppa in i duschen nu, så sov gott kära läsare.

Inga kommentarer: