Idag är vi hemma hos svärfar. Har fikat med kaffe och semla, mums.
Måste bara berätta att inatt sov Liam hela 5h, åt lite och sen sov vi 3h till. Himla skönt :-)
Men tyvärr så krånglar magen fortfarande, men mest kvällstid.
En annan sak är att Liam tycker det är så himla roligt när man säger "tutar näsan" så trycker man lite nätt på näsan och säger tuttut. Då har han ett leende på läpparna som når upp till öronen, han t.o.m skrattar lite, så himla gulligt!
Nä nu ska jag vara lite social igen, på återseende.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar