Idag har jag varit på efterkontroll hos barnmorskan. Det var hur lugnt som helst.
När jag kom hem låg både pappa och son och vilade. Så mysigt.
Jag passade på att mysa med Tigiz en stund.
Det blev en tripp till IKEA oxå idag. Köpte 4st kuddar till soffan och kuddfodral till dom. Köpte även väldigt enkla vita gardiner som dessutom var billiga, 2st dricksglas, lite större vaiant. Det blev även en nattlampa - spöket i grön färg till Liam.
Vi tog en sväng in till min pappas jobb och hälsade på. Träffar inte han så ofta som man skulle vilja.
Nu är vi hemma och ska ta en sen fika med kaffe och semla, mums!
En glad Liam
1 kommentar:
va kul att dick handlat lite Linda, det är alltid skönt :)
och så söööt lillen är på bilden, ett uderbart leende!
tusen kramar så ses vi på måndag !
Skicka en kommentar