Det har snöat under natten :-) Inte mycket men det är så fint ändå.
Lite uppdatering om vad som har hänt hos oss:
Fredagen bjöd på en massa mys hemma.
Liam och jag fixade till i hans rum lite. Dammade och dammsög. Satte hans böcker i hyllan m.m.
Under kvällens gång så mådde jag inte alls så bra. Frös och hade ont i kroppen. Så det blev vila på soffan framför tv:n som bjöd på Let´s Dance. Tyckte Morgan var bäst. Magnus är ju helt otrolig på att dansa med tanke på alla tunga muskler som ska svängas runt.
Liam är så duktig. Han kan hålla huvudet upprätt alldeles själv en stund. Min lille gosse börjar bli stor.
Jag vet inte om jag har berättat det innan men han har börjat sova länge om nätterna. Han somnar för visso inte förrän någongång mellan 22-24, men sen sover han mellan 6-8h. Det är himla skönt för oss alla.
Igår passade vi på att tvätta och städa lite. Satte upp nya gardiner i sovrummet. Det ska jag göra i vardagsrummet idag tänkte jag.
Ska även in en sväng till IKEA. Ska byta två av kuddfodralen som jag har köpt. Dom var lite sönder och hur kunde jag missa det jag som stod länge och tittade igenom alla. Men men....
Snart är det dax för frukost, jag är så himla hungrig så ha det gott så länge.
1 kommentar:
Tack så mycket!!!! allt bra med er?? kramar
Skicka en kommentar