Då var denna helgen snart över. Tiden bara rusar iväg. Tycker inte jag har gjort mer dessa dagarna än att vara hemma. Men det är skönt det också.
Igår tvättade jag, inte så värst trevligt men ett måste. Men när man väl är klar är det så skönt att det överstökat.
Liam var vaken långa stunder igår, sov inte så mycket. Så när det väl var kväll var han övertrött men skulle minsann inte sova. Han somnade kl. 01 och vaknade igen kl .03. Snacka om jag var trött då. Han somnade som tur var om igen men vaknade kl. 07:40! Sen har han bara slumrat till lite då och då. Nu ligger han och sover middag!
Skulle vilja åka iväg och shoppa lite, men vet inte om jag orkar!
Nä ska ta och äta lite, får passa på nu.
Tjingeling
1 kommentar:
Han e ju jätte söt en kille!! =) Kan du inte lägga in fler bilder på honom?? Hör av dej när du har lust o träffas en dag.. // kramar
Skicka en kommentar