Då börjar denna vecka gå mot sitt slut.
Taz är ledig idag och imorgon, himla skönt är det.
Idag tvättar vi, inte vidare kul men vad gör man!
Det blir nog en dag då vi bara tar det lugnt. Vi är lite trötta alla fyra.
Igår var Taz och Tigiz i Trelleborg och lilleman och jag var på BVC. Vår lille kille växer och går upp i vikt så det knakar. Sen tog Liam och jag en tur in till Malmö. Köpte en kudde till vagnen och sen åkte vi hem till mamma. Hon är så himla glad för Liam så hon blir lika glad varje gång vi kommer och hälsar på.
Nä nu kallar duschen....
Ha en bra dag :-)
1 kommentar:
Halloj!! Såg dej i tidningen.. grattis i förskott!! =) Allt bra med er?? Kramar
Skicka en kommentar