Idag har vi haft en lugn dag. Liam har mått hur bra som helst i magen. Han har tömt den flera gånger. Så himla skönt.
Han brukar ha en skrikperiod mellan kl. 20-24 men idag har det varit lugnt. Nu sover min lilla prins så gott.
Taz har precis kommit hem från jobbet. Nu ska vi äta lite kvällsmat sen är det nog läggdags för oss oxå.
God natt......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar