Det är nytt år och en ny månad. Fy vad tiden går fort!!! Liam har redan hunnit bli 1 månad och han ler för fullt och har börjat jollra lite smått. Så himla gulligt. Han är oxå vaken mycket mer om dagarna och det är så kul.
Som ni vet så har han kolik och vi har haft det väldigt jobbigt. Det har blivit mycket bättre men är långt ifrån bra. Men han sover fler timmar om natten nu, allt från 3-5h. Så skönt för oss alla. Ett tecken på att han mår bättre oxå. Tacka vet jag Sempers magdroppar och Miniform. Det tackar jag
Ullis för som gav mig rådet att ge han det. Jag har även fått lära mig magmassage och det tycker han om, han riktigt njuter av det.
Idag blir en lugn dag hemma. Ska slänga ut granen idag och sätta ner julsakerna i källaren. Nu är julen över tycker jag.
Snart slutar Taz jobba tjohoo, vi saknar han här hemma.....
Ha en bra dag gott folk.
1 kommentar:
Visst är det tur att det finns medel som hjälper mot kolik:-)
Granen slängde vi ut knappt en vecka efter jul, haha. Den barrade så förbaskat mycket och städfreak som jag är så åkte den ut illa kvickt;-)
Kram
Skicka en kommentar