Nu har jag anmält mig till en tårtkurs. Den är redan nu i november. Det ska bli väldigt spännande och framför allt kul.
Tjejen som håller i den gör väldigt fina tårtor och goda är dom också.
Så detta ser jag fram emot och hoppas på att inget kommer ivägen nu!
1 kommentar:
Va kul, hoppas det blir vad du tänkt dig. Kram
Skicka en kommentar