Taz var på återbesök hos läkaren i Lund och under tiden så promenerade Liam och jag in till Lunds city. Vi gick omkring i smågatorna och tittade i skyltfönstern. Fortsatte till Mårtenstorget där dom hade torgförsäljning. Riktigt mysigt var det.
När Taz var klar hos läkaren besökte vi
Domkyrkan som är riktigt mäktig. Jag blir alltid så fascinerad när jag går där inne och tittar. Ett lugn rusar genom hela kroppen.
Efteråt fikade vi på ett kondis. Lian charmade både personal och kunder.
Vi fortsatte till Nova Lund där vi tittade runt i affärena lite för att sedan åka hem och laga middag.
Sen var det dax för Taz att bli vaccinerad för den nya influensan. Jag har fått tid på måndag.
Nu kan även barn från 6 månader bli vaccinerade och det tycker jag är bra. Vi har valt att vaccinera Liam.
Idag är det fredag och Taz ska jobba hela helgen med start inatt. Liam, Tigiz och jag kommer inte att göra så mycket mer än att busa och hade det mysigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar