Det
snöade ju inte så där värst mycket utan det kom bara lite. Men det märktes i alla fall.
Riktigt kallt och blåsigt har det också varit idag. Nu är kanske vintern på väg?!
Vi var på Burlöv center i eftermiddags, men jag hittade inget. Får fortsätta leta i veckan. Det är ju så svårt att veta vad man ska köpa!
Annars har det varit en lugn dag idag.
Nu ska jag umgås med mamma och Liam.
På återseende.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar